پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیریت جهادی در وزارت بهداشت عینیت دارد

مدیریت جهادی در وزارت بهداشت عینیت دارد نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت های دولت در حوزه سلامت، گفت: مدیریت جهادی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عینیت پیدا کرده است. عیسی امامی’

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11510
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۷



مدیریت جهادی در وزارت بهداشت عینیت دارد


نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت های دولت در حوزه سلامت، گفت: مدیریت جهادی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عینیت پیدا کرده است.


مدیریت جهادی در وزارت بهداشت عینیت دارد 3

عیسی امامی’ روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از ۲۹ خانه بهداشت روستایی استان گلستان در قالب یک هزار خانه روستایی کشور به ایرنا گفت: وزارت بهداشت مصداق واقعی مدیریت جهادی در حوزه فعالیت خود است و افتتاح یک ‎هزار خانه بهداشت در کشور نیز همچون سایر اقدامات این وزارتخانه لبخند رضایت را در لبان مردم نشاند.


وی اظهارداشت: نمایندگان مجلس تاکید دارند که اقدامات موثر حوزه بهداشت و سلامت با جدیت ادامه یابد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قوای مجریه و مقننه در راستای طرح تحول سلامت همکاری خوبی با یکدیگر دارند و مجلس راهکارهای قانونی را به خوبی برای طی این مسیر فراهم کرده است.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: البته این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری است و هدف گذاری دولت نیز باید با جدیت استمرار یافته و از آن غفلت نشود.


امامی با بیان اینکه مجلس تاکنون اعتبارات خوبی مِنجمله از محل هدفمندی یارانه ها به این امر مهم تخصیص داده است، گفت: سعی و تلاش داریم برای سال آینده بیشتر از امسال، اعتبار به بخش سلامت اختصاص یابد.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: گام اول در تحول حوزه سلامت به خوبی اجرا و مورد قبول آحاد جامعه قرار گرفت، هر چه سرمایه ‎گذاری در بخش بهداشت افزایش یابد هزینه ‎های درمان کاهش خواهد یافت.

یادواره شهدای شهرستان گچساران در مصلی
دنبال کنید


امامی با یادآوری افتتاح یک هزار خانه‎ بهداشت روستایی که امروز در کشور فعالیت خود را آغاز کردند، از آن به عنوان فرصتی خوب برای ارائه سرویس و خدمات صحیح به روستاییان یاد و خاطرنشان کرد: با تقویت نظام ارجاع مسیری روشن را شاهد خواهیم بود.


به گزارش ایرنا در نظام ارجاع، مراجعه کننده به منظور دریافت خدمات بهداشتی و درمانی باید ابتدا به خانه بهداشت مراجعه و در صورت لزوم با ارجاع بهورز به پزشک خانواده مراجعه کند و درصورت نیاز با برگه دفترچه بیمه روستایی به پزشک متخصص معرفی می شود.


در مواردی که در بسته های خدمتی برای بهورزان نقشی درنظر گرفته نشده است یا در شرایط اضطرار (با نظر بیمار) بیمار می تواند مستقیما’ به پزشک خانواده مراجعه کند.


۳۰۱۴/۶۲۰۳/۱۵۱۷

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi