شنبه 23 خرداد 1405

جباری و حسن نتاج به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند

نمایندگان مجلس حسن نتاج و رضا جباری را به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 113210
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 8:51

کرونا :

جباری و حسن نتاج به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی رضا جباری نماینده مردم مسجد سلیمان را با ۱۷۷ رأی و حسن حسن نتاج را با ۱۶۹ رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi