جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کنترل حاشیه‌نشینی در گرو اشتغال پایدار شهرهای کوچک و روستاهاست

به گزارش مجلس نیوز ، محسن علیمردانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه استان باید به صورت همه جانبه و در بخش‌های مختلف مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا بتوان به صورت همسو این روند را پیش برد. ی افزود: استقرار صنایع با توجه به پتانسیل مناطق مختلف استان صورت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11261
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴


کنترل حاشیه‌نشینی در گرو اشتغال پایدار شهرهای کوچک و روستاهاست 3

به گزارش مجلس نیوز ، محسن علیمردانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه استان باید به صورت همه جانبه و در بخش‌های مختلف مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا بتوان به صورت همسو این روند را پیش برد.

ی افزود: استقرار صنایع با توجه به پتانسیل مناطق مختلف استان صورت گیرد و در این زمینه توجه به روستاها و مناطقی که در گذشته کمتر از توسعه صنعتی بهره برده‌اند ضروری است، زیرا با اندکی برنامه‌ریزی در این حوزه می‌توان از مهاجرت بی‌رویه جلوگیری کرده و حتی روند مهاجرت‌ معکوس را شاهد باشیم.

 

 

علیمردانی تصریح کرد: چنانچه معیشت روستاییان و اشتغال آن‌ها به خوبی تامین شود، قطعاً حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ کمتر شده و جوانان روستاها و شهرهای کوچک دغدغه کمتری در خصوص تامین اشتغال خود خواهند داشت.

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت تاکید کرد: قدم‌های خوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذار به استان صورت گرفته است، البته باید توجه داشت توسعه امری زمان‌بر است که با اقدامات انجام شده آینده خوبی برای استان در حوزه توسعه صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi