جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

پروژه انتقال آب شیرین به نام قم و به کام دیگران تبدیل شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو درخصوص پروژه انتقال آب شیرین به قم که به نام قم و به کام دیگران تبدیل شده، تذکر داد و گفت: اکثر مردم استان قم و زائرین حضرت معصومه(س) از آب نامطلوب و شور استفاده می‌کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111583
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

کرونا :

پروژه انتقال آب شیرین به نام قم و به کام دیگران تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام قاسم روانبخش در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تبریک عید غدیرخم و دهه ولایت، گفت: جمعه آینده روز سرنوشت‌سازی است؛ امیدواریم ملت ولایت‌مدار ایران با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی، ساده‌زیست، پاکدست، مردمی، ولایت‌مدار و پرکار، راه شهید رئیسی را استمرار بخشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از دولت انقلابی شهید رئیسی به دلیل تکمیل شبکه فیبر نوری استان قم، به وزیر راه و شهرسازی به دلیل نامطلوب و خراب بودن آسفالت اتوبان، قم کاشان، کاشان-اصفهان به رغم دریافت عوارض سنگین تذکر داد و گفت: خرابی آسفالت موجب انحراف و تصادف ماشین‌ها می‌شود. جاده اردستان- نائین نیز وضعیتی مشابه دارد. همچنین جاده قم- سلفچگان که بار ترافیکی سنگینی دارد که باید توسعه پیدا کند. متاسفانه برخی پیچ‌های این جاده به قتلگاه مسافران و زوار حضرت معصومه(س) تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام روانبخش همچنین به وزیر نیرو درخصوص پروزه انتقال آب شیرین به قم که به نام قم و به کام دیگران تبدیل شده است، تذکر داد و افزود: اکثر مردم استان قم و زائرین حضرت معصومه(س) از آب نامطلوب و شور استفاده می‌کنند. همچنین خاموشی هفت روزه چاه‌های کشاورزی استان قم، کشاورزان را با بحران مواجه کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه هم عنوان کرد: باید رتبه‌بندی باقی‌مانده معلمان هرچه زودتر تعین تکلیف شود و نسبت به تعویق ۳۳ ماهه حقوق آن‌ها اقدام شود. همچنین لازم است نسبت به قشر شریف ایثارگران توجه ویژه‌ای شود و معوقات آن‌ها را هرچه زودتر پرداخت کنید./

پیام تسلیت نماینده اهواز در پی شهادت رزمنده مدافع حرم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi