شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

راهبرد،سلامت،امنیت،رقابت و مشارکت برای انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است

نمانده مردم ورامین در مجلس گفت: راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت مورد توجه است و از شورای نگهبان برای زمینه سازی جهت تحقق رقابت و سلامت تشکر میکنیم .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111525
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

کرونا :

راهبرد،سلامت،امنیت،رقابت و مشارکت برای انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،علی خزائی در نطق میان دستورخود در  جلسه علنی امروز مجلس ضمن محکومیت رفتارهای اخیر تروئیکای اروپایی و دولت کانادا گفت: طبق دستور امام  و قانون اساسی از همه مظلومین جهان به ویژه در غزه،و سراسر دنیا دفاع می‌کنیم و می‌گوییم اقدامات کانادا و اروپا در استحکام سپاه و حمایت ملت از این نهاد و فعالیت های هسته ای خللی ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: ادامه راه شهید بهشتی در اجرای عدالت بی ملاحظه ادامه دارد  و از دولت مردان انقلابی که راه شهید جمهور را ادامه‌ی می‌دهند سپاسگزارم اما تقاضا دارم مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و گندمکاران را مورد توجه قرار دهند چراکه امنیت غذایی ما در دستان کشاورزان است و برای کشور امری راهبردی. همینطور ساماندهی نیرو های خدوم دولتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم پیشوا و قرچک با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت:مسائل مرتبط با حق آبه،جاده،دسترسی به مترو و اشتغال همچنان مورد درخواست مردم است.

وی با اشاره به رقابت های انتخاباتی گفت:راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت مورد توجه است و از شورای نگهبان برای زمینه سازی جهت تحقق رقابت و سلامت  تشکر میکنیم و از حافظان امنیت که جان خود را تقدیم کردند تشکر میکنیم همینطور از مجریان انتخابات نیز قدردانی می نمایم.

خزایی تصریح کرد:افزایش مشارکت باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی است و این مشارکت در قدرت نظام تاثیر گذار است لذا از همه مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت می کنم تا با انتخاب خود به قدرت آفرینی و تحقق اقتدار نظام کمک کنند.

جلوگیری از گرانی افسارگسیخته اجاره‌ بها با قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بهاء
دنبال کنید

وی در پایان گفت: به نامرد ها توصیه می کنم از تخریب و سیاه نمایی پرهیز کنند و بدانند اگر زخمی و دردی در کشور وجود دارد باید با راهکار و درمان آنرا مطرح کنند نه اینکه نمک روی زخم‌ بزنند و به فرمان رهبری در جریان رقابت ها توجه کنید و دقت کنید دشمنان کشور شاد نشوند و از نامزد های انقلابی در خواست داریم به خواست مردم توجه کنند و در آخر کار متحد شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi