چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

عدم تکمیل جاده آبادان به اروند پس از 12 سال روزانه قربانی می گیرد

نماینده مردم آبادان در مجلس ضمن انتقاد از عدم تکمیل جاده ۵۰ کیلومتری آبادان و اروند گفت: باید بررسی شود که چرا پس از ۱۲ سال و انجام مکاتبات فراوان این جاده تاکنون تکمیل نشده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

عدم تکمیل جاده آبادان به اروند پس از 12 سال روزانه قربانی می گیرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد مولوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: انتظار ما این است که مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری هم سطح نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند، توقع مردم شریف این است که عزیزان راهکار اجرایی و عملیاتی ارائه کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی، گفت: اگر بنادر مرزی و گمرکات را لازم ندارید آن ها را تعطیل کنید، گناه ما چیست که مرزنشین هستیم. هفته گذشته چندین شناور در بندر آبادان در آتش سوختند حتی کسی تماس نگرفت.

وی افزود: اگر سیاست این است که گمرکات خشک را رونق دهید تا گمرکات مرز را تعطیل کنید بگویید که در آن ها را ببندیم.

مولوی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۰ کیلومتر جاده آبادان به اروند روزانه قربانی می گیرد، بررسی کنید چه فسادی رخ داده است که پس از ۱۲ سال و انجام مکاتبات نتوانسته اید آن را تکمیل کنید.

این نماینده مردم در مجلس افزود: زمانی که اسم مرزنشین می آید سهمیه سوخت شیلات و کشاورزان لغو می شود، باید در نقطه صفر مرزی توان اشتغالزایی داشته باشیم و اجازه ندهیم صیادی، کشاورزی و تجارت تعطیل شود زیرا ناامنی ایجاد می کند، درخواست داریم وزیر اقتصاد گمرکات را در مبادی شهرها مستقر کند./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi