چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده های مطابق با واقعیت جامعه ارائه کنند

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: به هر میزان که وعده های انتخاباتی با واقعیات کشور تطابق داشته باشد مردم را به سمت حضور در انتخابات سوق می دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده های مطابق با واقعیت جامعه ارائه کنند

محمد باقری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ بر لزوم افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد وگفت: باتوجه به شرایط حساس کشور امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات، مشارکتی بی نظیر را در جهت حل مسائل کشور رقم زده و به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در مناظرات و برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات، نباید وعده هایی داده شود که با واقعیات جامعه در تضاد است و این وعده های پوچ باعث خواهد شد مردم دلسرد شود بنابراین به هر میزان که وعده های انتخاباتی با واقعیات کشور تطابق داشته باشد مردم را به سمت حضور در انتخابات سوق می دهد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم افزود: صداقت نامزدهای انتخاباتی برای مردم بسیار مهم است و می تواند مردم را نسبت به آینده امیدوار کند از طرفی نیز کاهش تنش های بین المللی، مبارزه با فساد و تلاش برای رفع تحریم ها نیز می تواند میزان مشارکت را در انتخابات پیش رو افزایش دهد. البته برنامه های نامزدهای انتخابات باید برای مردم در این خصوص روشن و واضح باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت نشان دادند که ملت قدرشناسی هستند و امید است که در انتخابات پیش رو نیز برای بالا بردن جایگاه سیاسی کشور حضوری حداکثری داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi