چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

القای امید به مردم نسبت آینده در افزایش مشارکت در انتخابات نقش بسزایی دارد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: هرگاه افراد جامعه نسبت به آینده امیدوار باشند، در انتخابات شرکت خواهند کرد و میزان مشارکت را بطور چشم گیری افزایش خواهند داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111333
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

القای امید به مردم نسبت آینده در افزایش مشارکت در انتخابات نقش بسزایی دارد

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ گفت: انتخابات متعلق به مردم و کشور است و وظیفه افراد جامعه حضور در انتخابات جهت تعیین سرنوشت کشور است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح بدین معنا نیست که ما به شخص لطف کرده باشیم بلکه سپردن بار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری است. بنابراین باید دقت کافی صورت گیرد تا فرد اصلحی که بتواند کشور را به سمت توسعه و بهبودی شرایط سوق دهد، انتخاب شود.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم افزود: مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات باید شرایطی را در کشور فراهم کنند که مردم نسبت به آینده امیدوار شوند. بنابراین هرگاه افراد جامعه نسبت به آینده امیدوار باشند، در انتخابات شرکت خواهند کرد و میزان مشارکت را بطور چشم گیری افزایش خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان انتخاب شدند همگی اصلح هستند اما باید مردم با شناخت کامل نسبت به هریک از نامزدهای انتخاباتی، فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا شخصی که به جایگاه ریاست جمهوری می رسد بتواند مشکلات کشور را مرتفع کند./

پایان پیام

 

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi