شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

کاغذبازی‌های اداری مزاحم باید جمع شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت:تا زمانی که مشارکت مردم در کنار توان و ظرفیت دولتی قرار نگیرد، نمی‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111322
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۶

کرونا :

کاغذبازی‌های اداری مزاحم باید جمع شود
قادری

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با بیان اینکه  قوانینی کلیدی و‌ مهمی در امور اقتصادی داریم، گفت: قوانینی نظیر تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها، قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴،قانون رفع موانع تولید،قانون حداکثر ساخت و و سایر قوانینی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی در زمینه‌هایی همچون بیمه و مالیات در کشور وجود دارد به جد باید اجرایی شوند و دولت بعدی باید در اجرای این قوانین تلاش کند.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که چرخه اقتصاد در کشور به حرکت در نیاید دولت بعدی به خوبی نمی‌تواند اقدامات زیربنای خود را انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین تا زمانی که مشارکت مردم در کنار توان و ظرفیت دولتی قرار نگیرد، نمی‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

قادری با بیان اینکه باید تعاملاتمان را به کشورهای همسایه تقویت کنیم، اظهار کرد: تا زمانی که این تعاملات تقویت نشود نمی‌توانیم از ظرفیت اقتصاد جهانی به درستی استفاده کنیم. همچنین تا زمانی که ابعاد توسعه کشور بر مبنای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بومی قرار نگیرد، نمی‌توانیم فاصله و شکاف فنی و تکنولوژی را با کشورهای پیشرفته پر کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که از تعاملات و ارتباطات سیاسی  برای پیشبرد امور اقتصادیمان به خوبی استفاده نکنیم نمی‌توانیم از صرفه جویی های استفاده کرده و تولید انبوه داشته باشیم و هزینه‌های تولید را کاهش دهیم،گفت:همچنین ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که موضوع چابک سازی دولت به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. چراکه ما تاجایی که امکان دارد باید تصمیمات را به استان ها واگذار کنیم.

قانون جوانی جمعیت تمام دستگاه‌ها را پای کار آورد/ گفتمان فرزندآوری در خانواده‌ها جایگاه خود را پیدا کرده است
دنبال کنید

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در کشور بروز بروکراسی اداری و کاغذ بازی‌های مزاحم است ادامه داد: به واقع برنامه‌های دولت بعدی در این امور باید به درستی مشخص شود و ما تنها نباید در دولت بعدی روی یک بخش و فعال سازی یک بخش تمرکز داشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi