سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

بازه زمانی لازم برای رفع ناترازی‌های اقتصادی تعریف شود

نماینده مردم «بوکان» در مجلس شورای اسلامی معتقد است رفع ناترازی های اقتصادی در بخش های مختلف نیاز به ریشه یابی داشته و باید برای رفع آنها یک بازه زمانی تعریف کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111314
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

بازه زمانی لازم برای رفع ناترازی‌های اقتصادی تعریف شود
عثمانی

محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به بروز ناترازی‌ها در بخش‌های مختلف و رفع این قبیل مشکلات در کشور اظهار کرد: به واقع این ناترازی‌ها یک به یک و  در جای خود باید مورد بررسی قرار گیرد تا تحلیل و سازوکار روشنی برای رفع انها داشته باشیم.

نماینده مردم «بوکان» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع ما باید ناترازی‌های موجود در امور بودجه‌ای، بانکی و انرژی را ریشه‌یابی کرده و آنها را حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما باید پس از رفع ناترازی در بخشی، به سراغ بخش دیگر رفته و ناترازی آن بخش را برطرف کنیم لذا ما نباید همه این ناترازی ها را با هم چاره‌اندیشی کنیم چراکه در این صورت جبهه‌های متعددی ایجاد خواهد شد که نهایتاً حل آنها و ساماندهی آنها کشور را با مشکل مواجه می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه ناترازی‌های موجود در موضوعات بانکی، صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی باید در جای خود مورد بررسی قرار گرفته و برای ساماندهی آنها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم. باید در یک بازه زمانی تعریف شده همه مسائل در زمینه ناترازی‌های موجود را برطرف کنیم و باید برای رفع این مشکلات بازده زمانی تعریف کنیم. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi