شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

رفع مشکلات سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی مستلزم اجرای تبصره ۱۸ لایحه بودجه است

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس دوازدهم معتقد است منابع تبصره ۱۸ لایحه‌ای بودجه می تواند گره گشای تولید و اشتغال پایدار بوده و مشکلات سرمایه در گردش و تسهیلاتی که بنگاه ها نیاز دارند را برطرف کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111284
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

رفع مشکلات سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی مستلزم اجرای تبصره ۱۸ لایحه بودجه است
زندیان

علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو اجرای تبصره ۱۸ لایحه‌ای بودجه ۱۴۰۲ موسوم به تبصره تامین منابع اشتغال زایی و رونق تولید، اظهار کرد: این تبصره به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از طرق مختلف از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، ارتقای بهره‌وری، تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی موجود، استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاههای تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، است.

نماینده مردم «بیجار» در مجلس دوازدهم تصریح کرد:  همچنین منابع مالی موضوع این تبصره با تأکید بر یکپارچه‌سازی حمایت‌های دولت و بسط عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استان‌های کشور با اولویت طرح‌های تولید دانش بنیان و پیشران، تسهیلاتی را در نظر گرفته است مطابق قانون بودجه، بخشی از این تسهیلات از منابع دولتی و بخش دیگر آن از منابع بانکی تأمین می‌شود.

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر بخش هایی از این تبصره اجرا شده و اما این میزان اجرا ناکافی است و دولت  باید در اجرای این تبصره که تاثیرات زیادی در رونق تولید دارد، تلاش کند.

زندیان تاکید کرد: به واقع می توان مشکلات سرمایه در گردش و تسهیلاتی که بنگاه ها نیاز دارند را با این تبصره برطرف کرد. بنابراین منابع بودجه‌ای این بخش باید به سرعت تخصیص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi