چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تأمین برق توسط صنایع از تأثیرات مثبت قانون مانع‌زدایی بود

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به خاموشی‌هایی که در اواخر دولت گذشته صورت گرفت، گفت: با تجربه این خاموشی‌ها مجلس قانون مانع‌زدایی از صنعت برق را تدوین کرده و این قانون کشور را به سمت بهبود شرایط انرژی سوق داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

کرونا :

تأمین برق توسط صنایع از تأثیرات مثبت قانون مانع‌زدایی بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد تحولی شهید جمهور در رسیدگی به مسائل کشور قابل تقدیر و افتخار است به ویژه در حوزه وزارت نیرو اقدامات تحولی خوبی با نگاه همکاری و تعاملی به مجلس انجام شد و با متانت موضوعات و پیشنهادات مجلس شکل اجرایی گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: قانون مانع‌زدایی صنعت برق با کار کارشناسی خوبی با تعامل وزارت نیرو شکل گرفت و روسای سابق کمیسیون انرژی در مجلس یازدهم تلاش‌های موثری در این مسیر انجام دادند و ظرفیت خوبی برای کشور ایجاد شد و به ابزار قانونی تبدیل گردید که به گواه کارشناسان کشور را برای قانونگذاری در حوزه انرژی بی‌نیاز کرد.

وی با اشاره به خاموشی‌هایی که در اواخر دولت گذشته صورت گرفت، اظهار داشت: با تجربه این خاموشی‌ها مجلس قانون مانع‌زدایی از صنعت برق را تدوین کرده و این قانون کشور را به سمت بهبود شرایط انرژی سوق داد و خود تأمینی در برق صنایع بخشی از این مسیر بود. همچنین قلب تپنده این قانون در حوزه تنظیم یارانه و اصلاح زنجیره تأمین و یارانه‌ها بود که باعث کاهش فشار بر خانواده‌ها و بهبود نحوه عرضه انرژی شد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi