شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نمی‌توان برای بهینه‌سازی یک نسخه واحد برای کشور داشت

نماینده مردم ایلام در مجلس دوازدهم گفت: شایسته نیست که در تابستان با کمبود و قطعی برق و زمستان با کمبود گاز مواجه شویم و در میدان عمل اجرای این شیوه توزیع مناسب نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

نمی‌توان برای بهینه‌سازی یک نسخه واحد برای کشور داشت

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، فریدون همتی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، پس از قرائت گزارش وزیر نیرو درباره مدیرت مصرف انرژی در ماه‌های گرم سال و نحوه تعیین نرخ متوسط قراردادهای تبدیل انرژی مبنای تعرفه برق و تدابیر متخذه برای کاهش قطعی برق صنایع، چاه‌های کشاورزی و مراکز درمانی و حساس گفت: وزارت نیرو بر اساس گزارش قرائت شده اقداماتی را انجام داده اما نیاز به برنامه ریزی و کار بیشتر دارد و برای بهینه‌سازی نمی‌توان یک نسخه واحد داشت و باید سهمیه ها را بر اساس استان‌ها اعلام شود.

وی خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: شایسته نیست که در تابستان با کمبود و قطعی برق و زمستان با کمبود گاز مواجه شویم و در میدان عمل اجرای این شیوه توزیع مناسب نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس دوازدهم همچین توجه به بخش کشاورزی که تولید کننده مواد غذایی در بحث امنیت غذایی هستند باید مورد توجه قرار گیرند و همچنین فرهنگ سازی امری مهم در حوزه مصرف و بهینه سازی است و رسانه ملی و سایر رسانه  ها باید به جد پای کار بیایند و به بخش فرهنگ سازی و ارائه مشوقات توجه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi