شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نگاه انقلابی مجلس یازدهم ناظر بر مجلس دوازدهم/ مردم از مجلس جدید توقع تحول دارند

نماینده منتخب مردم ساری و میان دورود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اساس مجلس دوازدهم همان رویکردی است که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند؛ تصریح کرد: قطعاً نگاه انقلابی مجلس یازدهم بالای سر مجلس دوازدهم بوده و به نوعی این مجلس پایه و ریشه مجلس دوازدهم است که قرار است تحول و تجربه جدید هم ایجاد کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111106
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

کرونا :

نگاه انقلابی مجلس یازدهم ناظر بر مجلس دوازدهم/ مردم از مجلس جدید توقع تحول دارند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم  ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اینکه اساس مجلس دوازدهم همان رویکردی است که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند؛ عنوان کرد: قطعاً نگاه انقلابی مجلس یازدهم بالای سر مجلس دوازدهم هست؛ اما طبیعی است که مردم یک سری تحولات جدید هم از مجلس دوازدهم نسبت به مجلس یازدهم -به عنوان اولین مجلس گام دوم انقلاب-توقع دارند.

وی ادامه داد: ما در گام دوم انقلاب مجلس یازدهم را شروع کردیم و به نوعی این مجلس پایه و ریشه مجلس دوازدهم است که قرار است تحول و تجربه جدید هم ایجاد کند. یکی از دلایل اثبات این ادعا هم نتایجی است که در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم و انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس جدید اتفاق افتاد و همان‌گونه که شاهد بودیم بیش از ۸۰ درصد از اعضای هیت رئیسه مجلس جدید، نمایندگانی هستند که در مجلس یازدهم هم حضور داشتند. یعنی انتخاب هیات رئیسه این پیام را ارائه کرد که مجلس دوازدهم به مجلس یازدهم به عنوان پایه و اساس خود نظر دارد.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس در ادامه درخصوص رویکرد و هدف مجلس دوازدهم هم عنوان کرد: از این منظر که بگوییم مجلس دوازدهم آمده تا کار جدیدی را شروع کند، تفاوتی بین مجلس یازدهم و دوازدهم نیست اما باید طرح‌ها و لوایح نیمه تمامی که تقریباً ۸۰ درصد مسیر تصویب آن را در مجلس یازدهم طی کردیم، در مجلس دوازدهم با فوریت به اتمام برسد.

کمک99میلیونی باشتی ها به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر
دنبال کنید

بابایی کارنامی تصریح کرد: همچنین باید چند کار تحول‌آفرین در سه حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، از جمله در حوزه سیاست ارزی و پولی، کنترل تورم و بحث عدالت اجتماعی در دستور کار مجلس دوازدهم قرار بگیرد؛ طرح‌ها را با تجمیع اندیشه‌ها و نظرات نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و دقت نظر کارشناسان مرکز پژوهش‌ها شروع کنیم و با سرعت تمام و کیفیت بالا کار را پیش ببریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi