شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

محل رسیدگی به اعتراضات در شعبه و کمیسیون تحقیق است؛ نه صحن علنی/ گزارش استعلام شعبه ششم واصل شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراضات مکرر مالک شریعتی درباره نحوه رسیدگی به اعتراضات اعتبارنامه‌ها گفت: رئیس شعبه ششم گزارش استعلام خود را ارائه کرده و طبق آیین‌نامه جای اعتراض به گزارش‌ها در صحن نیست بلکه در شعبه و کمیسیون تحقیق است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110803
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

محل رسیدگی به اعتراضات در شعبه و کمیسیون تحقیق است؛ نه صحن علنی/ گزارش استعلام شعبه ششم واصل شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(پنجشنبه، ۱۰ خرداد ماه) در پاسخ به اعتراضات مکرر مالک شریعتی نیاسر در صحن علنی درباره نحوه رسیدگی به اعتراضات اعتبارنامه ها، گفت: آقای نیک بین(رئیس شعبه ششم) گزارش شعبه خود را برای ما ارسال کرده است و چون در حال حاضر در صحن حضور ندارد و این موضوع حساسیت داشته و حائز اهمیت است، توضیحاتی ارائه می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از گزارش شعبه ششم عنوان کرد: در گزارش آمده؛ لازم به تذکر است که علیرغم اعتراض به عمل آمده نسبت به اعتبارنامه جناب آقای مالک شریعتی نیاسر در اجرای تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین نامه داخلی موارد مورد اعتراض از شورای نگهبان استعلام گردیده که با توجه به اعلام نظر شورا مبنی بر رسیدگی به موضوع مورد اعتراض و حادث نشدن موارد بعد از اعلام صحت انتخابات، اعتبارنامه نامبرده نیز مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: اکنون آقای شریعتی به من گزارش داده و می گوید اعتراض دارم در حالی که باید اعتراض خود را به آقای نیک بین می داد تا شعبه به این اعتراض رسیدگی می کرد. طبق آیین نامه جای اعتراض در صحن نیست و این اعتراض باید در شعبه و کمیسیون تحقیق صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به مالک شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: مسئول استعلام هم نه من هستم و نه شما بلکه رئیس شعبه است و رئیس شعبه هم اعلام داشته استعلام کرده است. این بحث را در یک شعبه دیگر هم داریم پس لطفا اجازه دهید مسیر قانونی طی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi