چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

شهید امیرعبداللهیان برای فلسطین زیست/ میراث شهدای خدمت را دنبال خواهیم کرد

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: شهید امیرعبداللهیان برای فلسطین زیست و زندگی اش سراسر در خدمت فلسطین و مقاومت بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

کرونا :

شهید امیرعبداللهیان برای فلسطین زیست/ میراث شهدای خدمت را دنبال خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران عصر امروز سه شنبه (۸ خردادماه) در مراسم بزرگداشت شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سابق دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، گفت: فقدان این دیپلمات مجاهد و مقاوم را به مردم ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت می گویم و به نیابت از مردم فلسطین خصوصا غزه برای آن فرد بزرگ رحمت واسعه الهی را خواستارم.

وی با اشاره به اینکه خداوند عاقبت و سرنوشت برادر عزیزمان امیرعبداللهیان را شهادت در حین خدمت به مردم و ارزش ها رقم زد، اظهار کرد: وی روان گویی و خوش بیان بودن از جمله ویژگی های دیپلمات ها محسوب می شود اما یکسان بودن گفتار و عمل خیلی سخت بشمار می رود که این ویژگی در وی مشهود بود؛ شهید امیرعبداللهیان موضوعات مربوط به محور مقاومت خصوصا فلسطین را به دقت دنبال و پیگیری می کرد لذا واقع گرایی عملی در امور داشت.

قدومی افزود: شهید امیرعبداللهیان هیچگاه در دشواری ها تسلیم نمیشد و از تهدیدها برای فرصت سازی های لازم در جهت موفقت مقاومت استفاده می کرد؛ این شهید والامقام در حوزه گفتار متوقف نشد و می توان اذعان کرد بعد از طوفان الاقصی در راس حرم مقاومت قرار گرفت.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان همواره منویان رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملی و اجرایی می کرد، تصریح کرد: در این میان نباید فراموش کرد که شهید امیرعبداللهیان پس از عملیات طوفان الاقصی، صدها تماس تلفنی با رهبران جهان داشت و با مقامات کشورهای مختلفی دیدار کرد؛ وی لحظه به لحظه در کنار رهبران مقاومت بود و برای بهبود امور ایده های خلاقانه زیادی را طرح می کرد.

۱۳ استان کشور در مرز مهران مستقر می‌شوند
دنبال کنید

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان اقدامات زیادی برای تحت فشار قرار دادن دشمن صهیونیستی و فراهم شدن بسترهای دیپلماتیک انجام داد تا از مقاومت پشتیبانی صورت بگیرد، اظهار کرد: وی همواره در عرصه های بین المللی اتهام زنی تروریست بودن مقاومت را رد می کرد و تاکید داشت که خط مشی مقاومت تنها راه حل و نجات بخش مردم غزه است.

قدومی در ادامه به هم افزایی برای حمایت بیشتر از مقاومت از سوی شهید امیرعبداللهیان اشاره کرد و گفت: وی همدوش شهید رئیسی ایستاد و همواره تاکید داشت وحدت میان ارکان و مولفه های امت، کارآمدترین و کارسازترین  روش رویارویی با دشمن مشترک امت است لذا در این مسیر از مسئله فلسطین، عاملی وحدت آفرین برای امت و آزادگان جهان ایجاد کرد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان همیشه بر اصل مسئله فلسطین و پرهیز از بروز اختلافات جانبی تاکید داشت؛ وی تلاش های مردمی را به موازات فعالیت های دولتی پیش میبرد لذا شاهد ارتباط گیری وی در پنج قاره جهان با  صدها سازمان مردم نهاد فعال در عرصه فلسطین بودیم و همزمان شبکه ارتباطی وی با کشورهای اسلامی و عربی و نهادهای بین المللی فعال بود.

وی ادامه داد: جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی امروزه در حال ارتکاب نسل کشی در غزه هستند و از تسلیم شدن در برابر انسانیت سرباز می زنند لذا بایستی با مقاومتی که شهید امیرعبداللهیان از آن سخت میگفت، با آنها مواجه شد.

قدومی خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان برای فلسطین زیست و زندگی اش سراسر در خدمت فلسطین و مقاومت بود؛ اگرچه از دست دادن ایشان غم بار است اما مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید اذعان کرد که میراث آنها دنبال خواهد شد./

ورزشکاران ثروت اجتماعی کشور و نشانه امید و پویایی جامعه هستند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi