چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

شهید امیرعبداللهیان میدان و دیپلماسی را پیوند عمیق داد/ وی وزیر امور خارجه مقاومت بود

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه گفت: شهید امیرعبداللهیان، میدان و دیپلماسی را به درستی پیوند عمیق داد و مواضع وی در عرصه های بین المللی نسبت به مقاومت و فلسطین محکم و بی نظیر محسوب می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110768
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۶

کرونا :

شهید امیرعبداللهیان میدان و دیپلماسی را پیوند عمیق داد/ وی وزیر امور خارجه مقاومت بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی شوشتری دستیار ویژه وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه عصر امروز سه شنبه (۸ خردادماه) در مراسم بزرگداشت شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سابق دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت حسین امیرعبداللهیان داغ بزرگی برای ملت ایران تلقی می شود لذا امیدواریم راهی که وی در وزارت امور خارجه به منظور حمایت از مقاومت نهادینه کرد، بیش از پیش ادامه یابد.

وی اظهار کرد: شهید امیرعبداللهیان شخصیتی مدبر، با اخلاق و متواضع داشت و از هوش سیاسی فوق العاده ای بهره میبرد لذا این مولفه ها در عرصه مذاکرات دیپلماتیک از سوی وی، مشهود بود.

شوشتری با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان عاشق مقاومت و فلسطین بود، افزود: وی میدان و دیپلماسی را به درستی پیوند عمیق داد و مواضع وی در عرصه های بین المللی نسبت به مقاومت و فلسطین محکم و بی نظیر محسوب می شود؛ بدون شک شهید امیرعبداللهیان زبان گویای مردم  فلسطین خصوصا زنان و کودکان مظلوم فلسطینی بود.

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: در واقع به تعبیر آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید امیرعبداللهیان تنها وزیر امور خارجه ایران اسلامی نبود بلکه وزیر امور خارجه مقاومت بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi