شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهور زندگی خود را وقف مردم کرد/ نباید به راحتی بزرگان و نخبگان کشور را از دست بدهیم

رئیس هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه رئیس جمهور فقید با مردم مهربانانه و عاقلانه برخورد می کرد، گفت: ایشان تمامی مراحل اجرایی، قضائی، اداری و سیاسی را طی کرده و حتی به عنوان خادم الرضا در حرم رضوی مدت ها به مردم خدمت می کرد و زندگی خود را وقف مردم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

رئیس جمهور زندگی خود را وقف مردم کرد/ نباید به راحتی بزرگان و نخبگان کشور را از دست بدهیم

سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشورمان در مورد خصوصیات اخلاقی و عملکرد ایشان، گفت: حجت الاسلام رئیسی انسان بسیار مخلص، دلسوز کشور و مردم و نیرویی فعال و انقلابی بود و  به درد این دنیا نمی خورد و بوی شهادت می داد و در راه خدمت به کشور و مردم به شهادت نائل شد.

وی با یادآوری اینکه رئیس جمهور فقید با مردم مهربانانه و عاقلانه برخورد می کرد، ادامه داد: ایشان تمامی مراحل اجرایی، قضائی، اداری و سیاسی را طی کرده بود و حتی به عنوان خادم الرضا در حرم رضوی مدت ها به مردم خدمت می کرد و زندگی خود را وقف مردم کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم افزود: رئیس جمهور فقید در سفرهای استانی به مردم محروم توجه ویژه ای داشت و با بخش های مختلف ورزشی، دانشگاهی، کشاورزان، کارگران، صنعت گران و نخبگان جلسات متعددی داشت و می توانست برای کشور بسیار موثر باشد اما متاسفانه این نیروی دلسوز و خدوم را به راحتی از دست دادیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با تاکید بر اینکه پرواز هلی کوپتر رئیس جمهور در شرایط بد آب و هوایی به هیچ وجه منطقی نبود و باید در این رابطه با احتیاط عمل می شد، تصریح کرد: دولت با این حادثه دلخراش آسیب دید هر چند که رهبر معظم انقلاب فرمودند که همه باید وظایف خود را با جدیت بیشتری انجام دهند؛ نباید به راحتی بزرگان و نخبگان کشور را از دست بدهیم و باید تدابیر لازم اتخاذ شود تا بار دیگر با چنین حوادث دلخراشی مواجه نشویم./

خدمات ارزشمند موقوفات باید در محل وقف مشهود باشد
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi