شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

قفل شدن تسهیلات خرد و کلان توسط بانک‌ها دل‌نگرانی و مشکلاتی را برای مردم و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است

نماینده مردم تفت در مجلس با بیان اینکه قفل شدن تسهیلات خرد و کلان توسط بانک‌ها دلنگرانی و مشکلاتی را برای مردم و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است، گفت: انتظار می‌رود دولت و بانک مرکزی در اسرع وقت این موضوع را برطرف کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110484
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

کرونا :

قفل شدن تسهیلات خرد و کلان توسط بانک‌ها دل‌نگرانی و مشکلاتی را برای مردم و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، جلیل میرمحمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: علیرغم هشدارهای قبلی زیرساخت‌های سخت‌افزاری برای برگزاری امتحانات فراهم نبود و متأسفانه در برگزاری امتحانات نهایی اختلال ایجاد شد که انتظار می‌رود در این رابطه اقدام عاجل شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس افزود: آقای رئیس جمهور به وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی، حق‌التدریسی، نهضت سوادآموزی و … رسیدگی کنید همان طور که مجلس با رأی قاطع برای ساماندهی کارکنان شرکتی تصویب کرده‌اند و امیدواریم که دولت در این رابطه نیز کمک کند تا این موضوع برطرف شود.

وی عنوان کرد: قطار سریع‌السیر تهران – یزد و تهران – مشهد حذف شده است و همین موضوع باعث گلایه‌مندی مردم استان یزد شده است بنابراین ضرورت دارد این قطار سریعاً راه‌اندازی شود و از تکرار این سوء مدیریت‌ها جلوگیری شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بارها موضوع آبرسانی به ۲۶۶ روستای تفت را پیگیری کردم و علیرغم اینکه همه تفاهم‌نامه‌های آن را نیز انجام داده‌ام اما همچنان کار معطل مانده است بنابراین انتظار می‌رود وزیر نیرو و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) عملیات اجرایی این پروژه‌ها را انجام دهند.

میرمحمدی بیان کرد: قفل شدن تسهیلات خرد و کلان توسط بانک‌ها دلنگرانی و مشکلاتی را برای مردم و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است که انتظار می‌رود دولت و بانک مرکزی در اسرع وقت این موضوع را برطرف کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi