سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

مصوبه تعطیلی شنبه ها موجب رنجیده خاطر شدن محور مقاومت و یمنی ها شده است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: امیدوارم شورای نگهبان مصوبه تعطیلی شنبه را رد کند این مصوبه موجب نگرانی محور مقاومت شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110478
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۵

کرونا :

مصوبه تعطیلی شنبه ها موجب رنجیده خاطر شدن محور مقاومت و یمنی ها شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: خدا نعمت ولایت را در کشور امام زمان (عج) به ما عنایت کرده است اما درک کاملی از نعمت نائب امام زمان (عج)  در کشور ایران اسلامی و معرفتی به حاکمیت دین نداریم و برخی کارها و سخنان ما تضعیف نظام و از محرمات مسلم است.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در روزهای آخر مجلس اتفاق ناگواری افتاد و آنهم تعطیلی شنبه بود که نه تنها کوچکترین تاثیر اقتصادی ای ندارد بلکه آسیب های جدی فرهنگی و اجتماعی و البته سیاسی به همراه دارد و موجب انشقاق در جبهه انقلاب است؛ این تعطیلی موجب رنجیده خاطر شدن محور مقاومت و یمنی ها شده است و مصوبه ننگینی بود که در روزهای آخر مجلس رخ داد.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از پیشگاه مردم نجیب امیدوارم این مصوبه توسط شورای نگهبان رد شود و مسئولیت چهار سال نمایندگان پای آرمان نظام ایستادگی کنم و به دشمن لبخند نزنم و سر سوزنی از حق مردم عقب نشینی نکنم و برای منتخب مردم رفسنجان و انار آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: برخی از نمایندگان در خصوص به کار بردن برخی از عبارات توسط حضرتعالی تقاضا تذکر ماده ۷۵ آیین نامه داخلی دارند.

وی ادامه داد: این عباراتی که شما در خصوص مصوبه مجلس به کار می‌برید نه در شان شما و نه در شان مجلس شورای اسلامی است. هر چه مجلس تصویب کند به عنوان قانون بعد از تایید شورای نگهبان برای کشور لازم الاجرا است. حال ممکن است سلیقه بنده و یا برخی از نمایندگان نباشد، این عناوینی که شما فرمودین، از جمله “خیانت” و “مصوبه ننگین” و .. از شان نمایندگی به دور بوده و از سایر دوستان نیز درخواست دارم تذکر پیرو این موضوع ندهند./

بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi