شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

فلسطین عمق تاریخ اسلام بشمار می‌رود/ ایران با صراحت در‌ کنار مردم غزه ایستاده است

قائم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن گفت: فلسطین و غزه عمق تاریخی و شرف اسلام بوده لذا هر نوع عقب نشینی در مورد آن و عدم موضوع گیری امری محکوم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110417
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

کرونا :

فلسطین عمق تاریخ اسلام بشمار می‌رود/ ایران با صراحت در‌ کنار مردم غزه ایستاده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد حیدره قائم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن عصر روز پنج شنبه (۲۷اردیبهشت ماه) در آیین رونمایی از کتاب “طوفان الاقصی؛ بیانات رهبر انقلاب پیرامون عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی”، گفت: مسائلی که در حال حاضر در غزه رخ می‌دهد به نوعی تکرار تاریخ است. این اقدامات با پشتیبانی ایالات متحده از رژیم غاصب اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در طوفان الاقصی مشاهده می شود مجاهدان و مقاومان فلسطینی با تمام توان در مقابل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

قائم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن افزود: فلسطین و غزه عمق تاریخی و شرف اسلام بوده لذا هر نوع عقب نشینی در مورد آن و عدم موضوع گیری امری محکوم است.

حیدره در این زمینه، بیان کرد: یمنی ها همواره از فلسطینیان حمایت کرده و طی هفته های گذشته در سطوح مختلف حمایت خود را نشان داده اند؛ حتی می‌توان یاد کرد که جمعه ها تظاهرات میلیونی برای حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی از نقش ایران در این خصوص بارها تاکید کرده و عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با شرافت و صراحت در کنار فلسطینی ها ایستاده است لذا قطعاً پیروزی نزدیک است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi