سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

نشست 74 نماینده منتخب مجلس دوازدهم با رئیس سازمان نظام پزشکی برای بررسی مسائل حوزه سلامت

۷۴ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در نشستی با رئیس سازمان نظام پزشکی در مورد مسائل حوزه سلامت بحث و گفت و گو کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110382
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

کرونا :

نشست 74 نماینده منتخب مجلس دوازدهم با رئیس سازمان نظام پزشکی برای بررسی مسائل حوزه سلامت

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ ۷۴ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم دیروز ( سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ) در نشست با محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی در مورد مباحث حوزه سلامت بحث و گفت و گو کردند.

 رئیس سازمان نظام پزشکی با قدردانی از حضور نمایندگان مجلس در این سازمان و توجه ویژه نمایندگان به حوزه پیچیده سلامت به بیان دستاوردهای نظام سلامت و چالش‌های اساسی پیش رو آن پرداخت و گفت: در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیدیم و نه تنها به خودکفایی رسیدیم بلکه پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما مورد غبطه کشورهای پیشرفته دنیاست.

وی با اشاره به نقش مهم قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی برای رفع کردن بخشی از این مشکلات، افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را در فروردین سال ۹۳ ابلاغ کردند که همان نقشه‌ راه درستی برای ادامه‌ خدمات بهداشتی درمانی دارویی در کشور است. متأسفانه هنوز بسیاری از بندهای این سند بالادستی از سوی نهادهای ذیربط و مسئولین مختلف اجرا نشده است.

رئیس‌زاده با تأکید بر اینکه بزرگان و مفاخر جامعه پزشکی، هر کدام نقش بی‌بدیلی در حفظ و ارتقاء این رشته‌ها و نماینده‌ اخلاق و علم برای ایران در همه دنیا هستند، گفت: لازم است تمهیداتی اندیشید تا در کنار این بزرگان، جوان‌ترها فرصت آموزش و یادگیری داشته باشند و دستاوردهای بی‌نظیر نسل گذشته به نسل جدید منتقل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi