شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

راه‌اندازی پایگاه پژوهشی گردشگری در شهرستان سوادکوه بعد از 20 سال

نماینده مردم جویبار در مجلس ضمن برشمردن برخی اقداماتی که در جهت توسعه حوزه انتخابیه خود در این دوره از مجلس انجام گرفته به راه‌اندازی پایگاه پژوهشی گردشگری در شهرستان سوادکوه بعد از ۲۰ سال اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110335
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۵

کرونا :

راه‌اندازی پایگاه پژوهشی گردشگری در شهرستان سوادکوه بعد از 20 سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، کیوان مرادیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در واپسین روزهای فعالیت مجلس پرافتخار یازدهم هستیم، خداوند را شاکرم به عنوان یکی از موفق‌ترین مجالس در کنار شما همکاران محترم در راستای حل مسائل مهم کشور توانستم نقش‌آفرینی کنم.

نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس ادامه داد: همین جا از حضور گسترده مردم عزیز در انتخابات مجلس دوازدهم و خلق حماسه دیگر تشکر می‌کنم و به همه منتخبان محترم تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت دارم به ویژه برای دو منتخب عزیز حوزه انتخابیه اینجانب قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ. همچنین تشکر از دولت به واسطه همراهی‌ها در انجام کارهای بزرگی که در حوزه انتخابیه اینجانب انجام شد.

وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه‌اش در این دوره از مجلس انجام شده است، تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه پژوهشی گردشگری بعد از ۲۰ سال در شهرستان سوادکوه، سامان بخشیدن به وضعیت کک‌سازی در سوادکوه بعد از دو دهه و تبدیل آن به پروژه فولادسازی و ریخته‌گری که با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد و اشتغال دو هزار نفری در حال انجام است و خوشبختانه تمام اقدامات اولیه آن انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بازگشت اشباع تراورس سوادکوه شمالی به بیت‌المال، بازپس گیری نساجی مازندران و ارزش بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان از جریان رانت و فساد و برگشت مدیریت آن به دولت، اقدامات عملی و تخصیص اعتبار جهت حل مشکل ۴۰ ساله آب آشامیدنی شهرستان قائمشهر، تصویب منطقه آزاد مازندران به ویژه شهرستان جویبار توسط دولت و مجلس، تکمیل بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر بعد از ۱۷ سال، ممانعت از فروش شرکت سایپاخزر و انجام اقدامات توسعه‌ای و جذب نیروهای جدید در این شرکت، تصویب کمربندی شمال شهرستان قائمشهر، اجرای آزادراه قائمشهر به ساری به عنوان یکی ازپروژه های بزرگ ملی، حل مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه از دیگر اقداماتی بود که در این منطقه انجام شد.

رژیم غاصب صهیونیستی در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد
دنبال کنید

مرادیان در قالب تذکری یادآور شد: در تکمیل توسعه راه‌های این منطقه لازم است مشکل پل سفید به عنوان یکی از راه‌های اصلی و پرتردد کشور که میلیون‌ها نفر از این راه استفاده می‌کنند به زودی به مرحله تکمیل برسد تا این مشکل چند ساله ما حل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi