دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار نسخه آزمایشی سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی

نسخه آزمایشی سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی که به همت مرکز نوآوری قوه مقننه در مجلس یازدهم به سرانجام رسید، با حضور دکتر قالیباف در غرفه این مرکز در نمایشگاه اینوتکس آغاز به کار کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110172
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

آغاز به کار نسخه آزمایشی سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه) با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) در جریان روند اقدامات صورت گرفته برای سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی که به همت مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در مجلس یازدهم به سرانجام رسید، قرار گرفت.
در بدو ورود رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان به غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در این نمایشگاه، آغاز به کار نسخه آزمایشی سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی اعلام شد و مدیران و کارشناسانی از این مرکز و مرکز پژوهش های مجلس به ارائه و معرفی این سامانه و کارکرد آن پرداختند. 
به گزارش خانه ملت، تنقیح قوانین یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری درباره قوانین موجود کشور بوده است که مجلس یازدهم توانست با تکیه بر اصل هوشمندسازی این مهم را با استفاده از هوش مصنوعی در قالب یک سامانه هوشمند راه اندازی کرده تا تنقیح قوانین انجام پذیرد./
پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi