یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز درمانی بجنورد با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس، از کمبود تخت بیمارستانی به عنوان یکی از مشکلات حوزه انتخابیه خود یاد کرد که برغم تصویب افزایش تعدادی تخت برای مراکز درمانی این منطقه هنوز رفع نشده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

مراکز درمانی بجنورد با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: کمبود تخت‌های بیمارستانی یکی از مشکلات جدی مراکز درمانی این منطقه است که همچنان پیگیر هستیم تا این مهم حداقل تا پایان این دوره از مجلس محقق شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برغم اینکه افزایش تعدادی تخت بیمارستانی برای مراکز درمانی این منطقه مصوب شده است اما هنوز به حد کافی نرسیده است و عدم تحقق این مهم باعث شده که مردم حوزه انتخابیه در حوزه درمان با مشکل مواجه شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، در بیان دیگر مشکل این منطقه در حوزه اقتصادی، یادآور شد: افزایش سهم اعتبارات این منطقه از بودجه تخصیص یافته به استان از دیگر مواردی است که در راستای تامین بودجه و بهره‌مندی از عدالت اجتماعی باید تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری شود./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi