یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد تولید نیازمند تخصیص بودجه های پژوهشی است

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متاسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109758
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

رشد تولید نیازمند تخصیص بودجه های پژوهشی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز، گفت: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان، اظهار کرد: امیدواریم مسئولین در مورد معیشت معلمان به نحوی برخورد کنند که خجالت زده معلمان نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه طی تذکری در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی، اظهار کرد: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متاسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت، تاکید کرد: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متاسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است.

سلیمی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود باید از صندوق بهینه سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده محلات، گفت: ان شاءالله وزارتخانه‌های ذی ربط و سازمان برنامه و بودجه دقت لازم را در این دو حوزه داشته باشد.

نقش برجسته تنگ چوگان در حال نابودی/ نفوذ آب در سنگ نگاره مهار نشد
دنبال کنید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به درج پیشنهادات در رابطه با جداول بودجه ۱۴۰۳ گفت: همکاران تا ساعت ۱۱:۳۰ امشب فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در رابطه با جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مطرح کنند. نمایندگان پیشنهادات خود را در رابطه با موضوعات مهم در جداول مطرح کنند تا با کمک دولت بتوانیم نسبت به موضوعات حساس نقش و سهم خود را ایفا کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi