دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حقوق سرایداران مدارس در سال جدید 2 میلیون تومان افزایش یافت

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از افزایش ۲ میلیون تومانی حقوق نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس در سال جدید خبر داد و گفت: پیگیری های ما برای ارتقای وضعیت معیشت این نیروهای خدوم و زحمتکش که از ارکان نظام تعلیم و تربیت هستند، ادامه دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109620
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

حقوق سرایداران مدارس در سال جدید 2 میلیون تومان افزایش یافت

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای ارتقای حقوق و شأن نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس، عنوان کرد: یکی از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت کشور، سرایداران یا خدمتگزاران مدارس هستند که همواره این نیروهای خدم و زحمتکش از دریافتی بسیار پایینی برخوردار می‌شوند.

 نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش‌هایی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای ارتقا حقوق و معیشت این عزیزان صورت گرفت و حتی مصوبه ای در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز برای افزایش حقوق آن ها آمد و دولت موظف است که فوق العاده ویژه برای این نیروهای خدماتی در نظر گیرد.

وی ادامه داد: نهایتاً این موضوع مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی قرار گرفت و طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده با پیگیری های کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، افزایش  ۲ میلیون تومانی حقوق در سال جدید برای سرایداران در نظر گرفته شد.

 نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: پیگیر خواهیم بود تا گام‌های بعدی نیز هرچه سریع‌تر برای ارتقا شأن و منزلت سرایداران و نیروهای خدمتگزار در مدارس نیز برداشته شود و این انتظاری است که از آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه وجود دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi