شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکین شهر به عنوان منطقه آزاد اردبیل مدنظر مسئولین قرار گیرد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد استان اردبیل از یک نقطه آغاز شود آن هم بدون ذکر نام و نقطه مذکور. تعیین ساز و کاری برای محرومیت‌زدایی سه استان در اولویت است و بخش ارشد شهرستان مشکین‌شهر مدنظر بود که نه تنها محروم‌ترین نقطه استان بلکه محروم‌ترین منطقه کشور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109612
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

کرونا :

مشکین شهر به عنوان منطقه آزاد اردبیل مدنظر مسئولین قرار گیرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمود عباس‌زاده مشکینی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد استان اردبیل از یک نقطه آغاز شود آن هم بدون ذکر نام و نقطه مذکور. تعیین ساز و کاری برای محرومیت‌زدایی سه استان در اولویت است و بخش ارشد شهرستان مشکین‌شهر مدنظر بود که نه تنها محروم‌ترین نقطه استان بلکه محروم‌ترین منطقه کشور است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با رئیس جمهور داشتیم بنای ایشان هم بر این بود که اولویت با مناطق محروم است، از سوی دیگر در هفته گذشته خبری به نقل از مسئولین استان منتشر شد مبنی بر اینکه شروع منطقه آزاد از منطقه بیله‌سوار خواهد بود، جایی که زمین‌های حاصلخیزش واقعا سرمایه کشور بوده و در سال چندین بار می‌شود در آنجا عملیات کاشت انجام داد لذا نمی‌دانیم انتشار این خبر تست افکار عمومی بود و یا خیر. بالاخره نماینده مردم تا ۷ خرداد ماه تقاضای مردم را فریاد خواهد زد لذا از دوستان انتظار داریم عدالت را در انتخاب نقطه‌ای که قرار است فعالیت منطقه آزاد در آن شروع شود رعایت کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi