شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همواره در مجلس به دنبال خدمت به مردم بودم

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: مردم بزرگوار شهرستان تاکستان و ایران بدانید که تا پای جان برای دفاع از شما و خدمت شما پای کار آمدم و خدا می داند اگر ۱۲ بار کاندید شدم برای خدمت به شما بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109587
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

همواره در مجلس به دنبال خدمت به مردم بودم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: از شورای نگهبان که ۱۲ دوره بنده را تائید کردند و ۶ دوره وارد مجلس شورای اسلامی شدم؛ تشکر می کنم اما از آقای خاتمی که اصرار بر رد صلاحیت بنده بدون دعوت از من داشتند و از آقای صالحی مقدم می خواهم تمام اسناد و مدارک سوءاستفاده من و خانواده من را پخش کنند تا تمام مردم بدانند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود، گفت: مردم بزرگوار شهرستان تاکستان و ایران بدانید که تا پای جان برای دفاع از شما و خدمت شما پای کار آمدم و خدا می داند اگر ۱۲ بار کاندید شدم برای خدمت به شما بود. از شورای نگهبان می خواهم اسناد و مدارکی که براساس ساخته های رقبای انتخاباتی و کسانی که ظلم کردند به ناحق علیه بنده فرستادند را پخش کنند که همه بدانند من به مردم خیانت نکردم بلکه صادقانه به مردم خدمت کردم و تا آخر عمر هم در خدمت و فدای نظام، انقلاب و رهبری خواهم بود.

وی در پایان گفت: درود بر فقها و حقوقدانان شورای نگهبان به جز این دو نفر که حق مسلم ما را ضایع کردند، من را نخواستند که حرف های خودم را بزنم، در آخرین ثانیه ها بدون دعوت اجباری و ساختگی و جعلی زحمات ۵۰ سال خانوادگی من را نادیده گرفتند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi