شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی با توجه به شعار سال داشته باشند

نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109534
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

کرونا :

دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی با توجه به شعار سال داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، محمدجواد عسگری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران به همه سبزپوشان سپاه گفت: از حرکت ارزشمند هوافضای سپاه در راستای پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی تشکر و اعلام می‌کنیم اگر رژیم بخواهد حرکتی انجام دهد به طور قطع با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

وی افزود: با توجه به برداشت گندم نیاز است دولت هرچه سریعتر نسبت به پرداخت پول گندمکاران اقدام کند.

عسگری با اشاره به اعمال تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: اگر قرار است جهش تولید با مشارکت مردم انجام شود اعمال تعرفه درست نیست؛ همچنین در مورد قطع برق الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی در سنوات گذشته اتفاقاتی افتاد و در نشستی با حضور وزیر نیرو مقرر شد در راستای جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی اقداماتی انجام و بخش کشاورزی به صورت ویژه دیده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi