جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیل سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: سیل مجدد در سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است مخصوصا در منطقه زرآباد آنچه که کشاورزان و مردم داشتند از آنها گرفته شد. متأسفانه در این سیل بیش از ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و همه زیرساخت‌ها چه در حوزه راه و چه در حوزه برق و آب از بین رفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109516
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

سیل سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، معین‌الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: سیل مجدد در سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است مخصوصا در منطقه زرآباد آنچه که کشاورزان و مردم داشتند از آنها گرفته شد. متأسفانه در این سیل بیش از ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و همه زیرساخت‌ها چه در حوزه راه و چه در حوزه برق و آب از بین رفته است.

نماینده مردم چابهار در مجلس ادامه داد: ضمن تشکر از حضور استاندار به دلیل اینکه سریعا در کنار مردم سیل‌زده قرار گرفتند از حضور وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری هم تشکر و قدردانی دارم. اما ابعاد جدید این سیل کمتر از یک فاجعه انسانی نیست، انتظار می‌رود زیرساخت‌های نحیف این استان در دولت و نهادهای انقلابی بررسی و رسیدگی‌های لازم انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi