شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اشاره به پیش‌بینی منابع برای امنیت مرزهای کشور در بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: دولت و مجلس برنامه‌های قابل توجهی را برای ایجاد امنیت در مرزها دارند، سازمان برنامه و بودجه نیز موظف است تا مطابق با بودجه ۱۴۰۳ نسبت به تقویت مرزهای کشور و کمک به ایجاد امنیت ارتقاء یافته اقدام نماید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109481
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند

عباس مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ در واکنش به اتفاقات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان و ضرورت تقویت حوزه مرزبانی، گفت: تقویت ابعاد مختلف کشور، جلوگیری از حوادث غیرمترقبه و آسیب‌هایی که می‌تواند امنیت کشور را به مخاطره بیندازد، از موضوعات مطرح در بودجه ۱۴۰۳ بود. تقویت مرزها و تجهیز نیروهای مرزبانی به گونه‌ای که امکانات و ابزارهای در اختیار آنها و همچنین هوشمندسازی حراست از مرزها از جمله مواردی است که مورد توجه مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جهت اهمیت موضوع کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مرز تأسیس شد که این کمیته علاوه بر بازدیدهای میدانی و حضور در مناطق مرزی، در بخش‌های مختلف کشور تلاش‌ می‌کند تا ارتباط میان مجلس‌، دولت و نیروهای مسلح و مرزبانی نیز تقویت شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در این راستا کشور برنامه‌های قابل توجهی را مدنظر داشته و ایجاد امنیت در مرزها و به خصوص بهره‌گیری از تجهیزاتی که می‌تواند به ارتقاء سطح مرزبانی بینجامد از جمله کارهایی است که بین دولت و مجلس انجام شده و سازمان برنامه و بودجه نیز موظف است تا مطابق با بودجه ۱۴۰۳ نسبت به تقویت مرزهای کشور و کمک به ایجاد امنیت ارتقاء یافته اقدام نماید./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi