شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

هرگونه تحرک جدید اسرائیل علیه ایران با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد مجدداً به واکنش دفاعی ایران، واکنش نشان دهد، مطمئناً پاسخ ما چند برابر سخت‌تر از پاسخ اولیه خواهد بود و این بار ما اهداف دیگری از رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهیم داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109383
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

کرونا :

هرگونه تحرک جدید اسرائیل علیه ایران با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد
مسلم صالحی

مسلم صالحی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به حمله هوایی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی و عملیات موفق «وعده صادق» گفت:اقدام ایران در چارچوب حق مشروع و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم نامشروع صهیونیستی علیه منافع ملی کشورمان و به ویژه مقر دیپلماتیک ما در سوریه صورت گرفت.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مشروع ایران نمایانگر ذره ای از توان دفاعی و اقتدار ملی بود، بیان کرد: پیرو این دفاع به متجاوزان هشدار دادیم هرگونه تجاوز به حریم مقدس میهنمان، پاسخی کوبنده و بازدارنده به همراه خواهد داشت.

صالحی با بیان اینکه دفاع ایران علیه مواضع رژیم صهیونستی ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را پاسخ دهد،تصریح کرد: این اقدام ثابت کرد که اگر دشمنان شیطنتی در سر داشته باشند با تمام توان به ان پاسخ داده خواهد شد چراکه ما اجازه نمی دهیم  به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد شورای امنیت سازمان ملل در این رابطه نیز تاکید کرد: متاسفانه این شورا همچنان در قبال مواضع رژیم صهیونیستی منفعلانه عمل کرده است  وتحت تأثیر آمریکا است و نتوانسته به مسئولیت خود عمل کند.

صالحی در ادامه  با بیان اینکه ایران در زمینه هرگونه واکنش جدید از سوی رژیم صهیونیستی، ساکت نخواهد ماند، بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب اقدام جدیدی شود ایران اقدامی را در دستور کار قرار خواهد داد که خیلی به نفع کشورهای غربی نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد مجدداً به واکنش دفاعی ایران، واکنش نشان دهد، مطمئناً پاسخ ما چند برابر سخت‌تر از پاسخ اولیه خواهد بود و این بار ما اهداف دیگری از رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهیم داد که خیلی برگشت به عقب از آنها برای رژیم صهیونیستی ساده و مقدور نخواهد بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi