پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله به اسرائیل یک مانور اقتدار بود/هر گونه اقدام متقابلی این تنبیه را به اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل می‌کند

نماینده مردم لنجان در مجلس، با بیان اینکه حمله موشکی ایران به اسرائیل یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی بود تاکید کردکه چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

کرونا :

حمله به اسرائیل یک مانور اقتدار بود/هر گونه اقدام متقابلی این تنبیه را به اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل می‌کند

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، در واکنش به اقدام شجاعانه ایران در حمله به اسرائیل، گفت: این اقدامی که بامداد امروز توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اقدام ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: این اقدام یک مانور نظامی بود برای اینکه دشمنان بدانند چنانچه شیطنتی در سر آنها وجود داشته باشد با تمام توان پاسخگو خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند چنانچه اسرائیل یا کشورهایی که با این رژیم خبیث همراهی دارند کوچکترین اشتباهی مرتکب شده و دست از پا خطا کنند، برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این یک تنبیه بود و ما آمادگی داریم چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi