شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اقدام نیروهای مسئول به ویژه نیروی انتظامی باید در برخورد با سارقان مسلح تقویت شود

عضو کمیسیون قضایی مجلس درباره افزایش سرقت‌های مسلحانه، گفت: در این خصوص اقدام نیروهای مسئول به ویژه نیروی انتظامی باید تقویت شود، زیرا قانون وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109241
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

اقدام نیروهای مسئول به ویژه نیروی انتظامی باید در برخورد با سارقان مسلح تقویت شود

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره افزایش سرقت‌های مسلحانه به ویژه سرقت موبایل، گفت: ما در مجلس موضوع تشدید مجازات دارندگان و قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز را بررسی و در هفته‌ای که گذشت کلیات آن را تصویب کردیم، این مصوبه قانون خوبی است که می‌تواند بازدارنده باشد، اما به نظر می‌رسد در این خصوص بیشتر از اینکه که مشکل کمبود قانون وجود داشته باشد، اقدام نیروهای مسئول به ویژه نیروی انتظامی باید تقویت شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون وجود دارد و باید در اجرا جدی‌تر ورود کنند، ادامه داد: دادستان‌ها و قضات نیز باید احکامی صادر کنند که بازداندگی داشته باشد، همچنین شورای تامین شهرستان‌ها و استان‌ها درخصوص افراد شرور – در جلساتی که با حضور مقامات قضائی است- تصمیمات درستی اخذ کنند.

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی درباره این موضوع از سوی مردم به ما ارجاع می‌شود، تصریح کرد: ما پیامک‌هایی مردم درباره این موضوع را به دستگاه‌های ذیربط محلی و ملی منتقل می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه متاسفانه درصد کمی از افرادی که از آن‌ها سرقت شده، می‌توانند به اموال خود برسند، افزود: عملکرد قوه قضائیه و دستگاه‌های مسئول به نحوی است که بیشتر افرادی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند، در انتها به مال خود نمی‌رسند که باید دستگاه قضایی فکری به حال آن کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi