شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تیم اقتصادی دولت اقدام فوری برای کاهش تورم و قیمت ارز داشته باشد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس در راستای کاهش تورم و قیمت ارز و همچنین تقویت ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم اقدامات فوری و موثری داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109107
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

کرونا :

تیم اقتصادی دولت اقدام فوری برای کاهش تورم و قیمت ارز داشته باشد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: اشغالگران قدس باید بدانند جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه برای شما سلاخان بشریت عواقب سختی خواهد داشت، این پیام را از خانه ملت ایران سرافراز دریافت کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مردم شریف کشور خصوصا مردم پاکدشت، شریف آباد و فرودآباد و روستاهای تابعه در خصوص شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تشکر می کنم، از مردم شهرستان پاکدشت که برای چهارمین بار به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم. ان شاءالله بتوانم از این مسئولیتی که برعهده اینجانب گذاشته اند به خوبی در خانه ملت صیانت کنم.

وی افزود: به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس تذکر می دهم تا مسئله تورم، کاهش قیمت ارز و سکه و تقویت ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم و معیشت مردم را جدی بگیرند و اقدامات موثر و فوری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: به هیات دولت و رئیس جمهور در راستای تسریع در اتمام مصوبات سفر استانی تذکر می دهم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi