پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام نماینده مردم راسک در مجلس در پی حمله تروریستی به مقرهای سپاه و نیروی انتظامی

نماینده مردم ایرانشهر،دلگان،سرباز،راسک،بمپور،فنوج،لاشار،بنت،آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی طی پیامی وقوع حادثه تروریستی در مقر های نظامی سپاه و نیروی انتظامی راسک و چابهار محکوم کرده و از دستگاه‌های امنیتی و نظامی خواست تا تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با متخلفان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه نمایند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109012
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

کرونا :

پیام نماینده مردم راسک در مجلس در پی حمله تروریستی به مقرهای سپاه و نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک،بمپور،فنوج، لاشار، بنت، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی طی پیامی وقوع حادثه تروریستی در مقرهای نظامی سپاه و نیروی انتظامی راسک و چابهار محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون

حادثه  اندوهبار و نفرت انگیز تروریستی که منجر به شهادت جمعی از خادمان امنیت در کشورمان شد، قلب ها را متالم گرداند و بار دیگر چهره وقیح استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی،  را در مقابل دیدگاه جهانیان نمایان نمود و لکه ی ننگی ابدی  بر دامن این روسیاهان و خود فروختگان سست عنصر و حامیان بزدل آنها بر جای گذاشت.

این جنایت آشکار همراستا با حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران نظامی هدفی جز ایجاد ناامنی در کشور  دنبال نمی کند، دشمنان این آب و خاک بدانند که قطره قطره خون پاک این شهیدان والا مقام ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت های حق طلب، آزادی خواه و آزاد اندیش جهان را هوشیار تر خواهد شد.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی در این ماه مبارک و لیالی قدر  از دستگاه های مسئول اطلاعاتی ،امنیتی و انتظامی در خواست اکید دارم تا با شناسایی عاملان و آمران این جنایت ضد بشری تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با متخلفان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه نمایند.

در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان والا مقام را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (دامت برکاته) ، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خصوصا خانواده های معزا و داغدار آنها، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجری عظیم و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی را مسئلت می نمایم.

نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر آبادان/ اخذ تجهیزات ورزشی برای مدارس آبادان و اروندکنار
دنبال کنید

عبدالناصر درخشان

نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه ایرانشهر،دلگان،سرباز،راسک،بمپور،فنوج،لاشار،بنت،آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi