سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبدیل روز قدس از اعلام انزجار به یک آرمان واحد جهانی یعنی ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی

نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی راهپیمایی روز قدس امسال را متفاوت نسبت به سال‌های دیگر دانست و نوشت: روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که نه فقط ایران و کشورهای اسلامی بلکه مردم در سراسر جهان خواستار محکومیت و محو این رژیم منحوس هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109006
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

تبدیل روز قدس از اعلام انزجار به یک آرمان واحد جهانی یعنی ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی راهپیمایی روز قدس امسال را متفاوت نسبت به سال‌های دیگر دانست و نوشت: روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که نه فقط ایران و کشورهای اسلامی بلکه مردم در سراسر جهان خواستار محکومیت و محو این رژیم منحوس هستند. متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

« روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود » 

                                  “مقام معظم رهبری”

رژیم صهیونیستی در واقع یک ابر پروژه علیه اسلام، انسانیت و مدنیت است که جهت جلوگیری از رشد کشورهای اسلامی، قدرت گرفتن جهان اسلام و با هدف تضمین استمرار سلطه غرب بر آنها شکل گرفته و لذا در این پروژه‌ی خبیث، ارتکاب هر عملی اعم از ترور، قتل عام، نسل‌کشی و کودک‌کشی با حمایت یا سکوت کارفرمایان و حامیان و منتفعان این پروژه همراه گشته است.

حضرت امام خمینی (ره) با شناخت کامل از ماهیت وجودی رژیم صهیونیستی روز قدس را بنا نهادند و پس از چند دهه، روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که نه فقط ایران و کشورهای اسلامی بلکه مردم در سراسر جهان خواستار محکومیت و محو این رژیم منحوس هستند.

امروز، مقاومت مردم غزه در برابر جنایات دهشتناک صهیونیست‌ها، نقاب از چهره جنایتکاران واقعی در هر دو عرصه میدانی و دیپلماتیک برافکنده و پروژه اسلام‌هراسی با میلیاردها دلار هزینه‌ای که برایش شده بود؛ شکست خورده است. صبر و فداکاری مردم غزه، دید مهندسی‌شده جهانیان را نسبت به اسلام عوض کرده و مردم دنیا در پی شناخت دینی هستند که افرادی چنین صبور، آزاده و استوار را پرورانیده است.

ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد
دنبال کنید

راهپیمایی امسال از یک حرکت نمادین و اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، به یک آرمان واحد جهانی یعنی ریشه‌کنی این رژیم نامشروع مبدل گشته است؛ و امسال در حالی در راهپیمایی روز قدس گام بر می داریم که مردم در سراسر جهان از هر دین و نژاد و ملیتی، همراه و همگام با ملت ایران به یک نقطه نظر واحد رسیده‌اند و حتی فراتر از یک نظر، وارد فاز عملیاتی شده اند تا جایی که مردم بیکار ننشسته و با وجود برخی حکام خائن و همدست با رژیم جعلی اسراییل، بصورت خودجوش کالاهای اسرائیلی و حتی برندهای حامی اسرائیل را تحریم کرده‌اند. 

و اینک که به یاری خدا و به لطف مقاومت مردم مظلوم غزه، قلوب مردم جهان بیدار، همراه و همدل گشته باید با قدرشناسی از این سرمایه ارزشمند داخلی و بین‌المللی، با طراحی و اقدامات درست، بجا، بموقع و کوبنده به سمت خروجی این حرکت عظیم و سیل خروشان مردمی یعنی ریشه کنی این غده سرطانی از بطن خاورمیانه گام برداریم. 

« ونرید أنْ نمنّ على الّذین اسْتضْعفوا فی الْأرْض ونجْعلهمْ أئمّهً ونجْعلهم الْوارثین »./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi