پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افکار عمومی ناکارآمدی مجامع بین المللی در تجاوز به غزه را درک کرده است/ رژیم اشغالگر صهیونیستی سال‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:صهیونیست‌ها در جنگ غزه اسیر نابخردی‌ها انجام شده خود هستند و عملاً زندانی تکبر و غرور بی جا و همچنین توحش ویرانگر شده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108998
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

کرونا :

افکار عمومی ناکارآمدی مجامع بین المللی در تجاوز به غزه را درک کرده است/ رژیم اشغالگر صهیونیستی سال‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند
مقتدایی

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و استراتژی آینده این رژیم پس از شش ماه از اجرای عملیات طوفان القصی، گفت: استراتژی و راهبرد اصلی صهیونیست‌ها وحشی‌گری و غارت و همه چیزهایی است که در هزاره سوم، مجموعه های متمدن آن را نفی می‌کنند.

نماینده مردم «اصفهان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غارت و آوارگی مردم فلسطین در دستور کار صهیونیست ها قرار دارد و ایالات متحده آمریکا نیز این موارد را مورد پیگیری قرار می دهد، ادامه داد: از سوی دیگر و در عمل، سازمان ملل در رسیدگی به موضوع غزه زمین گیر بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سازمان ملل نتوانسته وظایف حقوقی، قانونی و رسالت اصلی خود را در زمینه تجاوز صهیونیست ها به مردم فلسطین به انجام برساند،گفت:متاسفانه اقدامات سازمان ملل با نیازی که در سطوح بین المللی وجود دارد، همخوانی ندارد. از این رو اقدامات قطره چکانی سازمان ملل نشان می‌دهد که آمریکا سازمان ملل را هم زمین گیر کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته سطوح مختلف افکار عمومی به جوش آمده و آنچه که امروز در کشورهای مختلف مشاهده می‌شود و حرکات مردمی که رخ می‌دهد بیانگر این واقعیت است که افکار عمومی ناکارآمدی مجامع بین المللی را درک کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس به دنبال ایجاد خشونت و ترس بوده و گمان می کرد با خون ریزی ها و بمباران ها می تواند نوعی واهمه در سطح بین المللی ایجاد کند،تصریح کرد: این موضوع از قضا بلعکس شد و شرایط به نحو دیگری رقم خورد.

کریدور ریلی جنوب ظرفیت جابه‌جایی سالانه 4 میلیون تن بار و 2 میلیون مسافر را دارد
دنبال کنید

 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون تنفر از رژیم صهیونیستی بسیار برجسته شده است و این نه فقط در مسایل داخلی بلکه حتی در مجامع بین المللی و در سطوح سیاسی بین المللی نیز به وضوح قابل مشاهده است،اظهار کرد: از مقطع کنونی به بعد شکست رژیم صهیونیستی و  فناپذیری آن به عنوان یک امر کاملاً مشهود در پیش چشم جهانیان بوده و به نظر می‌رسد موضوع جنایت جنگی و نسل کشی این رژیم، محور رسیدگی های حقوقی بعدی است که تا سال‌ها رژیم اشغالگر را درگیر خواهد کرد و عملاً بافته صهیونیست ها را پنبه خواهد کرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی سال‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند،گفت: به واقع صهیونیست‌ها جنایتی که تاکنون انجام نداده باشند، ندارند. راهکاری که طی نکرده باشند، ندارند و همچنین گزینه‌ای که از آن استفاده نکرده باشند، ندارند. بنابراین در چنین حالتی اکنون صهیونیست‌ها اسیر نابخردی‌ها انجام شده خود هستند و عملاً زندانی تکبر و غرور بی جا و همچنین توحش ویرانگر شده‌اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi