جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طوفان القصی جلوه‌ای حقیقی از مبارزه با اشغالگری مستمر رژیم صهیونیستی بود

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: نبرد طوفان القصی جلوه‌ای حقیقی از مبارزه با اشغالگری مستمری است که از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108995
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

کرونا :

طوفان القصی جلوه‌ای حقیقی از مبارزه با اشغالگری مستمر رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) طی پیام ویدئویی که در مراسم “منبر القدس” و بزرگ‌داشت “شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس” پخش شد، ضمن بیان اینکه مردم غزه امروز در نبردی غیرتقارن از قدس دفاع می‌کنند، گفت: در واقع نبرد طوفان القصی گام دیگری در راه جهاد ملت فلسطین محسوب می‌شود و جلوه‌ای حقیقی از مبارزه با اشغالگری مستمری است که از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ملت فلسطین در غزه با زنان و مردان و کودکان در برابر تمام شر جهانی ایستاده‌اند و این شرارت جهانی با پشتیبانان و حامیانش خصوصاً ایالات متحده طی ماه‌های گذشته مشهودتر شده است.

زیاد نخاله افزود: در این ایام شاهد انواع کشتار و جنایت‌ها علیه مردم غزه بوده‌ایم؛ جنایت‌هایی که نتوانسته ایستادگی ملت غزه را بر هم بزند لذا مردم دنیا از این مقاومت شگفت زده هستند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این راستا، تصریح کرد: کشتارهای کنونی در غزه نشان دهنده استفاده از تسلیحات کشتار جنگی ایالات متحده است.

وی اظهار کرد: در این میان نیروهای مجاهد در میدان در برابر سربازان صهیونیستی ایستاده‌اند، اما محاصره سختی علیه مردم غزه اعمال شده و حتی نیازهای اولیه مردم غزه تامین نمی‌شود.

زیاد نخاله افزود: متاسفانه باید اذعان کرد که حتی گرسنگی موجب شده بسیاری از افراد جان خود را از دست بدهند و این در حالیست که متاسفانه برادرانمان نمی‌توانند جرعه‌ای آب به مردم غزه برساند اما رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند هر نوع جنایت را انجام دهد.

پیگیری برای بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده خدابنده
دنبال کنید

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نیازهای خود را از کشورهای تامین می‌کند که آنها نمی‌توانند نیازهای مردم غزه را تامین کند؛ ما از این کشورها می‌خواهیم همانطور که با مردم غزه رفتار می‌شود با رژیم صهیونیستی رفتار کنند.

وی اظهار کرد: دشمن با همپیمانانش خصوصاً ایالات متحده و دیگر کشورهایی که هزاران مایل دورتر قرار دارند از انواع تسلیحات و ابزارهای کشتار جنگی علیه مردم غزه استفاده می‌کند.

زیاد نخاله افزود: در مقابل مشاهده می‌شود که امروزه بیش از پیش وحدت میان محور مقاومت تقویت شده که دارای اهمیت است؛ به عنوان مثال امروزه این مقاومت در لبنان مشهود بوده و رزمندگان لبنانی در ادامه عملیات طوفان الاقصی در کنار رزمندگان فلسطینی ایستادند؛ حتی این موضوع در یمن نیز مشهود است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: برادران، امت‌های عرب مسلمان و آزادگان جهان بدانید امروزه چالش‌هایی وجود دارد که واضح و آشکار است؛ در واقع نبرد طوفان الاقصی موجب شده کشورها از یکدیگر تمیز داده شوند.

وی اظهار کرد: در این میان از جمهوری اسلامی ایران به خاطر نقش تاریخی خود در حمایت از مردم فلسطین و ادامه این پشتیبانی در تمام سطوح و نقش آن در تقویت نیروهای مقاومت تشکر می‌کنم.

زیاد نخاله افزود: اکنون در آستانه روز مبارک قدس هستیم لذا به مبارزان بزرگ مقاومت درود می‌فرستم که توانستند نظامیان صهیونیستی را به ذلت بکشانند و این رژیم غاصب را شکست دهند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: همچنین به مردم غزه درود می‌فرستم که با جانفشانی و فداکاری خود به الگویی برای بشریت تبدیل شدن و مایه عزت و ایستادگی شدند.

امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از خشکسالی در مراوه‌تپه
دنبال کنید

وی تصریح کرد: هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از مناطق مختلف نشان دهنده همراهی و وحدت میان رزمندگان اسلام است.

زیاد نخاله گفت: در آستانه روز قدس یک بار دیگر شاهد وحدت ملت‌ها و مجاهدان و آزادگان در دنیا خواهیم بود زیرا غزه با مقاومت مجاهدان خود استوار ایستاده و برگ زرینی را در راه آزادی قدس ثبت کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi