جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سران رژیم صهیونیستی و حامیانشان باید بخاطر جنایت‌هایشان تحت تعقیب قرار بگیرند

دبیرکل سازمان بدر گفت: باید سران رژیم صهیونیستی و تمامی حامیان آنها به خاطر جنایت‌هایی که انجام دادند تحت تعقیب قرار بگیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108977
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

سران رژیم صهیونیستی و حامیانشان باید بخاطر جنایت‌هایشان تحت تعقیب قرار بگیرند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عصر روز گذشته (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) طی پیام ویدئویی که در مراسم “منبر القدس” و بزرگداشت “شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس” پخش شد، گفت: به همه فرماندهان مقاومت فلسطین درود می‌فرستیم که حماسه طوفان الاقصی را رقم زدند و راه مجاهدان از جان گذشته دوران قبل را ادامه دادند.

وی اظهار کرد: مردم در سراسر جهان در روز قدس، مانند دریای خروشان برای حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن نازیسم صهیونیست به خیابان‌ها خواهند آمد و نشان خواهند داد که جهان همچنان از اخلاق تهی نشده و مردمی در جهان هستند که به ارزش‌های اخلاقی پایبندی می‌کنند.

دبیرکل سازمان بدر افزود: رزمندگان موجب شدند مجدداً مسئله فلسطین در سطح مسائل جهان قرار بگیرد و سبب شدند مجاهدان بتوانند در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی قدم بردارند؛ این تقدیر الهی است که با عنایت خداوند بزرگ و به دست بندگان او رقم خورد.

العامری تصریح کرد: آینده این مسئله امروز از سوی مقاومت هدایت می‌شود لذا شاهد پیروزی‌های پی در پی در ابعاد مختلف هستیم؛ به عبارتی مجاهدت مقاومت سبب شده رژیم صهیونیستی به ذلت کشیده شود.

وی اظهار کرد: امروزه اندیشمندان و اندیشکده‌های رژیم صهیونیستی معترف هستند که این رژیم دیگر نمی‌تواند به جنگ ادامه دهد و به رهبران رژیم می‌گویند که چالش‌های زیادی را در پیش روی خود دارند که از بین رفتن و نابودی ارتش رژیم صهیونیستی یکی از آنها است.

دبیرکل سازمان بدر افزود: این رژیم پلید امروز در خارترین روزگارش به سر می‌برد زیرا عملیات طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست؛ مشاهده می‌شود که در سراسر جهان آزادگان برای محکومیت این رژیم نامشروع در صحنه حضور دارند.

پایان نشست علنی 3 اردیبهشت ماه/ جلسه بعدی سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه
دنبال کنید

العامری تصریح کرد: طوفان الاقصی تمام افسانه‌هایی که این رژیم برای ارتکاب جنایت‌هایش دست مایه قرار داده بود را از میان برد و دروغ بودن آنها را آشکار کرد؛ طوفان الاقصی‌ سبب شد که این رژیم از سوی همه ملت‌ها و کشورهای آزاده محکوم شود لذا امروزه آمریکا و غرب در پشت این جنایت‌ها قرار دارند.

وی اظهار کرد: آنها با پول‌ها و تسلیحات خود در حال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی هستند و حتی مانع تصویب قطعنامه‌های ضد صهیونیستی در سازمان‌های بین‌المللی می‌شوند.

دبیرکل سازمان بدر افزود: بنابراین باید رژیم صهیونیستی و تمامی حامیان آنها به خاطر جنایت‌هایی که انجام دادند تحت تعقیب قرار بگیرند و بدون شک باید نظام جهانی شکل بگیرد که جایی برای اشغالگری، دروغ پردازی و انجام جنایت‌های ضد بشری نداشته باشد.

العامری تصریح کرد: اکنون شاهد مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آنها آمریکا هستیم؛ در مقابل آمریکایی‌ها اکنون اعتراف می‌کنند که نابودی حماس امکان‌پذیر نیست که این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ و اراده پولادی مردم فلسطین است.

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت در حال گسترش پیدا کردن است و این موضوع در سراسر کشورهای محور مقاومت مشهود است؛ جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی اصلی محور مقاومت و کشورهای عراق، لبنان، سوریه و یمن نیز نقش آفرینی می‌کنند.

دبیرکل سازمان بدر افزود: عراق در سال‌های اخیر شهدای زیادی را در راه آزادی قدس تقدیم کرده و دولت، ملت و مرجعیت عراق همگی موضع شجاعانه ای در این رابطه دارند.

العامری تصریح کرد: امروز جنایاتی در غزه رخ می‌دهد که چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش را نمایان‌تر کرده است؛ بر این اساس ملت عراق در مقابل این جنایت‌ها استوار ایستاده است و همه اشغالگری‌ها را محکوم می‌کند.

عملیات بهسازی آرامگاه شهید شمسه آغاز شد
دنبال کنید

وی افزود: مردم عراق در انقلاب خود، مخالفت خود را با اشغالگری نشان دادند و با مقاومت خود نیروهای اشغالگر را از سرزمین خودشان بیرون راندند. بر این اساس امروز نیز با حضور نیروهای خارجی به بهانه مقابله با تروریسم مخالف هستند و حتی پارلمان عراق نیز در ابتدای سال ۲۰۲۰ تصویب کرد که نیروهای خارجی باید از عراق خارج شوند.

دبیرکل سازمان بدر گفت: همچنین حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و جنگ در غزه اصرار ما برای ضرورت خروج نیروهای خارجی از عراق را بیشتر کرده است لذا از این تصمیم باز نخواهیم گشت.

العامری خاطرنشان کرد: فلسطین سرزمین پیامبران و معراجگاه پیامبر گرامی اسلام است؛ دل‌های ما به خاطر جنایت‌هایی که علیه مردم فلسطین و زنان و کودکان رخ داده خون است؛ بدون شک امروز قدس و مسجد الاقصی با عاشورای خود روبروست و جنایتکاران بی‌مقدار نخواهند توانست که از تقدیر الهی دور بمانند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi