شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پاسدارن غیور اسلام پاسخ کوبنده ای به رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد

نماینده غرب استان هرمزگان گفت: وزارت امور خارجه از ظرفیت های موجود برای نشان دادن چهره پلید اسرائیل نزد نهادهای بین المللی بهره ببرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

پاسدارن غیور اسلام پاسخ کوبنده ای به رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد

احمد جباری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به حمله‌ی ناجوانمردانه هواپیماهای رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد گفت: این حرکت ناجوانمردانه از روی استیصال و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی انجام گرفته است که قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به تحقیر و شکست های مذبوحانه‌ی رژیم سفاک و بی آبروی صهیونیستی در برابر جنبش مقاومت و مردم غزه، اظهار کرد: جنایت اخیر حاکی از اوج استیصال و سردرگمی مزدوران این رژیم منحوس است.

نماینده‌ی مردم غرب هرمزگان در خانه‌ی ملت سردمداران رژیم غاصب اسرائیل را افراد جاهل و شیطان صفتی دانست که طی تمام این سالها به برکت مجاهدت های جریان مقاومت، روز به روز به پایان خود نزدیک تر شده و با جنایت و ترور و وحشت سعی در پوشاندن این واقعیت دارند.

 جباری با جعلی خواندن این رژیم کودک کش تأکید کرد: تنها کشوری که تمامی قوانین، عرف ها و معاهدات بین المللی را زیر پا می گذارد کشوری است که بنیاد آن غیر قانونی بوده و هرگز از هیچ وجاهت بین المللی برخوردار نبوده است.

وی عنوان کرد: وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی از تمامی ظرفیت های موجود جهت نشان دادن چهره‌ی پلید این رژیم غاصب در برابر نهادهای بین المللی اعم از سازمان ملل، شورای امنیت و سایر نهادهای منطقه ای بهره ببرد.

جباری تأکید کرد: پاسداران غیور اسلام در زمان و مکان مناسب پاسخی کوبنده و عبرت آموز به عاملین این جنایت خواهند داد./

مطالبه جدی ما جلوگیری از انحراف آب بند کمال خان و حق آبه هیرمند است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi