پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام صهیونیست ها حتماً با پاسخ ایران مواجه خواهد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه گفت:این اقدام حتماً با پاسخ ایران مواجه خواهد شد و صهیونیست ها باید بداند مفری برای فرار از باتلاقی که برای خود ایجاد کردند ندارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108922
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

کرونا :

اقدام صهیونیست ها حتماً با پاسخ ایران مواجه خواهد شد

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در واکنش به اقدام اخیر صهیونیست ها در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق گفت :صحنه جنگ غزه به مهلکه تمام عیار برای صهیونیست ها تبدیل شده و پس از گذشت شش ماه از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و بمباران پیوسته غزه این رژیم شکست خورده تر از قبل است و دست به اقدامات دیوانه وار بزرگتری می زند.

وی افزود: حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از دیپلمات ها و مستشاران نظامی ایران در سوریه اقدام دیوانه وار دیگری بود که رژیم صهیونیستی مرتکب آن شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:این اقدام حتماً با پاسخ  ایران مواجه خواهد شد و صهیونیست ها باید بداند مفری برای فرار از باتلاقی که برای خود ایجاد کردند ندارند و آنها در بدترین وضعیت خود در ۸۰سال گذشته از نظر بین المللی قرار دارند و هیچ دستاوردی را کسب نکرده اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi