پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاثیر قانون سامانه مودیان در ایجاد انضباط مالیاتی

نماینده مردم «گلستان و آزادشهر» در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی می تواند مالیات ستانی را عادلانه و هوشمندانه کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

تاثیر قانون سامانه مودیان در ایجاد انضباط مالیاتی
کوهساری

غلامعلی کوهساری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به ویژگی های قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی در کشور گفت: قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی باید به طور کامل و به درستی در کشور اجرایی شود.

نماینده مردم «گلستان و آزادشهر» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی به خودی خود ایراداتی ندارد، بیان کرد : این قانون به درستی می تواند مالیات ستانی را عادلانه و هوشمندانه کرده و به انضباط مالیاتی کمک کند مشروط به اینکه جلوی مالیات گریزی برخی افراد را سد کند، چراکه مالیات باید به درستی از افراد مالیات گریز اخذ شود.

کوهساری تاکید کرد: این قانون باید به درستی اجرا شده و همه افراد و فعالیت های اقتصادی را پوشش دهد چراکه قانون فوق ویژگی های خوبی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قالب این قانون باید به درستی فعالیت اشخاص مورد رصد قرار گیرد، ادامه داد: همچنین باید در قالب این قانون جلوی افرادی که مالیات پرداخت نمی کنند گرفته و این افراد شناسایی شود. همچنین این قانون می تواند از فرار مالیاتی جلوگیری کند.

 

انتهای پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi