جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش برای تکمیل پروژه‌های ایمن‌سازی جاده‌های فریدن و فریدونشهر

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، به تشریح پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل پروژه‌های ایمن‌سازی جاده‌های حوزه انتخابیه خود و رفع مشکل راه‌های دسترسی روستایی و شهری در مسیر اصفهان-الیگودرز پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108839
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

تلاش برای تکمیل پروژه‌های ایمن‌سازی جاده‌های فریدن و فریدونشهر

حسین محمدصالحی در گفت‌و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: پروژه دوبانده‌سازی جاده چادگان-اصفهان تکمیل شد، همچنین روکش آسفالت جاده داران-بویین میاندشت و دره بید حدفاصل خوانسار تا فریدن و جاده فریدونشهر به سمت سه راهی ازون بلاغ انجام شد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آسفالت بسیاری از راه‌های روستایی ازجمله پشت‌کوه اول و پشت کوه دوم فریدونشهر اجرا شد، همچنین قراردادها و معاهداتی با وزارت راه و شهرسازی برای بهسازی راه‌های عشایری و روستایی فریدونشهر منعقد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ایمن‌سازی جاده داران-الیگودرز از دیگر پروژه‌های مهمی بود که اجرا شد و حدود ۱۵ کیلومتراز آن باقی مانده بود که در محدوده بویین میاندشت تا الیگودرز تکمیل شد و تنها بخش محدودی در حدفاصل پل نوغان باقی مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون به دنبال این هستیم که مشکل راه‌های دسترسی روستایی و شهری در مسیر اصفهان-الیگودرز رفع شود و هم شیب راهه‌ها، زیرگذرها و جاده‌های دسترسی این محدوده اصلاح و ایمن‌سازی شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi