دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای پروژه چهار بانده سازی جاده پرترافیک و حادثه خیز بیستون-سنقر

نماینده مردم کنگاور در مجلس، در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود از چهار بانده سازی جاده پرترافیک و حادثه خیز بیستون-سنقر و دو بانده سازی جاده تویسرکان- کنگاور و نهاوند- کنگاور یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108824
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

اجرای پروژه چهار بانده سازی جاده پرترافیک و حادثه خیز بیستون-سنقر

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در چند سال اخیر آسفالت راه‌های روستایی انجام شد کما اینکه تاکنون روکش آسفالت برای ۴۵ روستا در این منطقه انجام شده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون، دینور و گودین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ۲زیرگذر احداث شده و پروژه‌های چهار بانده سازی جاده پرترافیک و حادثه خیز بیستون-سنقر و دو بانده سازی جاده تویسرکان- کنگاور و نهاوند- کنگاور تکمیل شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای راه‌های روستایی این منطقه، یادآور شد: تخصیص بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبارات از سوی وزارت نیرو برای تامین روشنایی معابر روستایی این منطقه از دیگر موضوعاتی بود که پیگیری و انجام شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi