شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح تعرفه برق ساوه مطابق با مناطق گرمسیری

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، ضمن تشریح روند پیگیری برای اصلاح تعرفه برق ساوه تاکیدکرد که با انتقال ایستگاه هواشناسی به داخل این شهر تعرفه برق این منطقه مطابق با مناطق گرمسیری اصلاح خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

اصلاح تعرفه برق ساوه مطابق با مناطق گرمسیری

محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه‌سازی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در چند سال گذشته پروژه‌های بزرگی در حوزه راه در این منطقه اجرا شده است، کما اینکه ایمن‌سازی راه‌های روستایی و دو بانده‌سازی جاده قدیم ساوه-تهران با تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارات از جمله این پروژه‌ها بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به‌سازی جاده قدیم ساوه به غرق‌آباد، جاده بیات، جاده خرقان-خشکرود و اخترآباد از دیگر پروژه‌های درخوری است که در این منطقه اجرا شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقداماتی که در حوزه برق‌رسانی در این منطقه انجام شده است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جدی پیگیری کردیم وضعیت تعرفه برق ساوه بود چرا که با اینکه وضعیت هوای این شهر در تابستان با قم یکسان است اما از تعرفه مناطق گرمسیری بهره‌مند نبود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت به دنبال پیگیری‌های انجام شده ایستگاه هواشناسی به داخل ساوه انتقال داده شد که با این اقدام در آینده، توانیر تعرفه برق این منطقه را هم اصلاح می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi