شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم فلسطین مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند/قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست خبری با تاکید بر اینکه مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند، به قطعنامه روز گذشته شورای امنیت اشاره کرد و گفت: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108778
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

کرونا :

مردم فلسطین مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند/قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان در تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم که نقطه عطف طوفان الاقصی است. مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است.

وی در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی به رغم تمام هزینه های سنگین، در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورده و امروز حمایت سیاسی و حمایت بین المللی را در حال از دست دادن است.

هنیه به صدور قطعنامه روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش بس در غزه اشاره کرد و افزود: هرچند این قطعنامه با تاخیر بود و برخی کاستی ها در آن وجود دارد اما قطعنامه اخیر شواری امنیت سازمان ملل نشان‌دهنده انزوای بی سابقه رژیم صهیونیستی است.

 رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: آمریکا نیز اراده و توان تحمیل خواست خودش بر جامعه حهانی را ندارد و این موضوع نشان دهنده مقاومت بی بدیل مقاومت اسلامی و مردم فلسطین است.

هنیه در پایان تاکید ضمن تشکر ویژه از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رئیس جمهوری و مردم ایران، گفت: روز جهانی قدس را پیش روی داریم و این مهم در حالی است که نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد و امیدواریم امت اسلام در روز جهانی قدس حضوری گسترده و شجاعانه داشته باشد./

سرپرست جدید دفتر روزنامه قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi