شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکوفایی اقتصاد با همکاری و همدلی دولت و مجلس/ مشکلات معیشتی مردم با حذف موانع پیش‌روی تولید رفع می‌شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اکنون حوزه اقتصاد یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور است که برای رفع این مشکل باید حمایت از تولید را در اولویت قرار داد به این معنا که اگر تولید، محور کار قرار گیرد به تبع آن تجارت و درآمدهای ارزی نیر رونق می‌گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108755
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

کرونا :

شکوفایی اقتصاد با همکاری و همدلی دولت و مجلس/ مشکلات معیشتی مردم با حذف موانع پیش‌روی تولید رفع می‌شود

عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: دولت و همه مسئولان باید تمام هم و غم خود را برای تحقق این شعار به کار گیرند تا ظرفیت مردم به میدان بیاید زیرا در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع دولت محدود اما منابع مردم و بخش خصوصی نامحدود است، ادامه داد: مردم در مراسم های بسیاری مانند ۲۲ بهمن به میدان می‌آیند و نظام جمهوری اسلامی ایران را از نظر سیاسی بیمه می‌کنند، همین ظرفیت مردمی را باید پای کار اقتصاد نیز بیاوریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در حوزه‌های امنیتی، نظامی و سیاسی در کشور، تصریح کرد: اکنون حوزه اقتصاد یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور است که برای رفع این مشکل باید حمایت از تولید را در اولویت قرار داد به این معنا که اگر تولید، محور کار قرار گیرد به تبع آن تجارت و… نیر رونق می‌گیرد.

موانع پیش‌روی تولید رفع شود

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه شعار سال باید به درستی اجرایی شود تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود، اضافه کرد: با همکاری و همدلی دولت و مجلس این شعار محقق و اقتصاد شکوفا می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح ویژگی‌های تولید مناسب، بیان کرد: تولید باید صادرات محور باشد اگر اقتصاد فقط به نفت متکی باشد، نمی‌تواند شکوفا شود بلکه تولید باید محور قرار گیرد البته تولیدات باید صادرات‌محور باشند و امکان صادرات داشته باشد تا درآمدهای ارزی افزایش یابد.

از گام بلند برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی تا صدور مجوز تاسیس دانشکده فرهنگ و هنر در مسجدسلیمان
دنبال کنید

اکبری تالارپشتی با بیان اینکه باید موانع پیش‌روی تولید رفع شود، افزود: اینکه اکنون در برخی موارد ماشین آلات و مواد اولیه موردنیاز تولید وارد می‌شود اما در کمرگات رسوب می‌کند، پذیرفتنی نیست نباید این موضوعات در سال جاری تکرار شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi