شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسرائیلی‌ها سرشت حیوانی خود را بیش از پیش هویدا کردند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس با بیان اینکه تاریخ هرگز جنایات اسرائیل در حق زنان مظلوم غزه را فراموش نخواهد کرد، گفت: آمریکا به عنوان پشتیبان استراتژیک اسرائیل، عامل، محرک اصلی و صحنه‌گردان این جنایت‌ها است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108708
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

کرونا :

اسرائیلی‌ها سرشت حیوانی خود را بیش از پیش هویدا کردند

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در واکنش به اقدام شنیع نیروهای اشغالگر صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه، گفت: اسرائیل با حمله به بیمارستان شفا و جسارت به زنان مظلوم و بی دفاع غزه نشان داد که نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه خوی آنها از حیوان هم کثیف تر و درنده تر است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: لعن و نفرین ابدی بر اسرائیلی که همه مرزهای اخلاق و شرف را زیر پا گذاشته و این روزها به خاطر بی عملی و سکوت مرگبار ناظران بین المللی، جسارتشان به غایت رسیده و سرشت حیوانی خود را بیش از پیش هویدا و آشکار کرده اند.

وی افزود: جنایات اسرائیل در حق زنان مظلوم غزه را تاریخ فراموش نخواهد کرد و دنیا بداند که آمریکا به عنوان پشتیبان استراتژیک اسرائیل، عامل و محرک اصلی و صحنه گردان این جنایت هاست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درپایان با تأکید بر اینکه امروز تمام انسان های آزاده و با شرف در سراسر عالم وظیفه دارند که به هر نحو ممکن از اسرائیل خائن اعلام انزجار کنند، خاطرنشان ساخت: همچنین ضرورت دارد، سران کشورهای منطقه با قطع کامل روابط خود و انزوای اقتصادی و سیاسی اسرائیل، حمایت عملی خود را از مظلومان غزه اعلام کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi